Kızlar 19 haftalık gebeyim 1 hafta önce kanamam oldu plasentam aşağıdaymış düşük riskim var doktor günde 3 kez progestan hap ve haftada 2 kez iğne verdi.. 5.haftadan beri mide bulantı ve kusma şikayetim olduğu için prilam kullanıyorum son 1 aydır kusmuyordum ama şimdi tekrar eskiye döndüm kusmaya başladım gün içerisinde aşırı bulantım oluyor kusarken karnım kasılıyor sertleşiyor kusmalarım düşüm riskimi tetiklermi?