Hayatuysal34 canım benim doktorum önlem amaçlı perinatoloji ye yönlendirdi orada doktor baktı ultrason da hareketleri var ama karnımda gözle görülür ve benim hissettiğim yoktu bi 40 dk inceledi bi sorun yok dedi aynı sorunu yaşarsan tekrar gel dedi sonra kendi doktoruma gözüktüm Muayne günümde orada da hareket var ama bende yok bi neden bulunamadı canım bebeğimin gelişimi iyi hafta olarakta öndeyiz büyük ihtimal yine devam ederse 37–38 gibi doğum olabilir canım risk e atmamak için