Nergisim09 seymaergun lierac kullanıyorum kuzum geceleri onu gunduz lerı dalin bebek yağı 26 haftalık olduk şuan catlak yok inş olmaz😂😂😂
minikcasper seymaergun bio oil ve bebe yağı kullanıyorum. Sürmediğim tek yer popomdu orası çatlamış oranında çatlıcağı aklıma gelmemişti 😅. Şimdilik başka yerde yok bu arada 25 haftam bitti. Göbek bel yanlar bacaklar kol gögüs popo buralara sür 😅😅
seymaergun Nergisim09 Yaa inşallah bende de olmaz. Bugün bacağımda oluştuğunu görünce çok tuhaf oldum😶