Mine-e benim 5. Hafta başladı dediler ilk 3 aya geçer bende 12. Haftayı bekledim.ama inanır mısın yaklasik 17. Haftaya kadar kustum. Ama az kalmış bittiği zaman hamilelik balayı başlayacak acayip harika günler gelecek birazcık sabret. Yağsız baharatsiz şeyler ye. Az az sık sık ye .ben çok kilo vermiştim.halden düştüm bakanimda yoktu aç adına bütün gün geciodu. Sen varsa ailen mutlaka yardım.iste yapamıyorum.kotuyum de istemesini bil. Ben istemedim.de noldu hep kendime etmişim keşke iki günde bir başka yerde yemek yeseydim diyorum.ama.korona vardı ve benim.4. ayima kadar sokağa çıkma.yasagi vardi. Kötü geçti ama sonuçta geçti şuan imkanlar daha rahat disard vakit geçir dışarı havası çok rhatlatiyo