EsrSvm bnm de ana testm poztfdi canım bnm 2 kaybm oldu doktorm onlem amaçlı plagunenil başlattı bagışıklık baskılaycı. Şuan kullanyorum bir başka doktr ise kortzon demişti ksybın varsa üstnde dur bazen saglıklı ınsandada poztf olablyormuş ama bnm doktor kaybımın üzernde durarak verdi saolsun