Busraarslan Merhabalar herkeze 🐥 bebek telsizi araştırıyorum üst katada yan tarafada geçsem telsiz çeksin istiyorum kaçlık almam gerekiyor kullanan arkadşlar makul fiyatlı iş gören bişi istiyorum siz hangi markadan memnun kaldınız ??
DuruSuedaAca Busraarslan bende bakıyorum bir türlü karar veremedim ev 3 karlı her odadan çeksin istiyorum birde şarzlı olsun bebeğin yanındaki kısım istiyorum
Yenidenanne Busraarslan benimde kardeşim hediye aldı kargo henüz elime ulaşmadı ama motorola mbp16 bi bakın isterseniz özelliklerine
Ozlemr DuruSuedaAca motorola aldım ben. 187 liraydı sanırım e bebekten aldım. 300 metreye kadar çekiyor. İki taraflı ses verebiliyor. Bebek yanında duran kısım şarjlı. Bizim evde 3 katlı denedim çok güzel çalışıyor
Esmmaa Wewell telsiz ve kamera 👌 ablam kullanıyor, geçen gün annemdeydik üst katta Babannem oturuyor, Ablam uyutup Babannem’e Bıraktı 1 kat aşağısını çok net çekti. E bebekte var ve Ablam çok memnun bende ondan alıcam. İstersen bi bakabilirsin
Yaseminyas Ben aldıö motorola benimkiside en yüksek cekimi ben cok memnunum görüntüsü falan gayet iyi
Esmmaa Busraarslan evet kameralı. Yeğenim 1 buçuk yaşında Ablam hiç sıkıntı yaşamadan hala kullanıyor