aydinaleyna61 İkili tarama testini yaptırmayan var mı aranızda acaba benim pazartesi günüydü ama istenmeyen sebeplerden dolayı gidemedim hastaneye doğrusu biraz endişeliyim bir sorun olur mu acaba
fatoss25 aydinaleyna61 canım ben bugün yaptırdım 12 haftalık hamileyim yarında sonucu öğreneceğim sende git dikkate alınacak bir konu
asiltosumm35 aydinaleyna61 ee simdi git canim yani bu hafta icinde git.. zaten bir gunluk birsey degilki onun hafta siniri var su haftayla su hafta arasi diye yetisirsin bence
Mrvklc aydinaleyna61 yani bir tek sendrom var mı diye bakılmıyor kemikleri organ gelişimi vs ve bazen size takviye verip basit şekilde ortadan kaldırılacak durumlar oluyor tabiki bnde asla aldırmam ama önlem alabilecegim bişey varmıydı diye içim içimi yer
Fasulye__123 aydinaleyna61 aydinaleyna61 merhaba bende yaptırmadım. Bu ikici gebeliğim ilkindede yaptırmamıştık. Yüzde yüz doğru çıkan sonuçlar değil demişti doktorumuz. Sonuç ne olursa olsun aldırmam diyorsanız kafanıza takmayın derim.
aydinaleyna61 Fasulye__123 sonucu ne olursa olsun aldırma konusu aklımdan geçen bir durum bile değil teşekkür ederim cevabınız için rahatlattı bir nebze beni. Peki diğer testleri yaptırdınız mı acaba
aydinaleyna61 asiltosumm35 randevumu 2 hafta önceden 5 ekime vermişti randevusuz alım olmuyor doktoruma da bu ayın sonuna var randevu
Gllpkr aydinaleyna61 canım bencede yaptır bazıları dikkatsizce diyebiliyo ki sonuç olumsuz çıksa aldırcan mı işte bilmem ne vs ama çok yanlış bunu bilerek bi gebelik geçirmek mi yoksa aklında hep bi şüpheyle gebelik geçirmek mi bide ona göre başka sorunlarda çıkabilir yada çıkmayabilir ona göre ilerle bence sen yaptırda takdir Allahındır
aydinaleyna61 Gllpkr öyle tabiki dediğim gibi randevu sıkıntı şuan doktora gideceğim tarih 28 Ekim o zamana da çoktan ikili tarama testi için vakit geçiyor
Fasulye__123 Fasulye__123 bu arada ben yaptırın ya da yaptırmayın demedim. Sadece kendi olayımı anlattım size. Yaptırıp yaptırmamak tabii size kalmış