Maalesef benim biraz yüksek çıktı doktorum endokrine yolladı o da şeker ölçüm cihazı almamı söyledi 1haftalık diyet verdi ben uyamadım çok fazla,1hafta sonra kontrole çağırdığında insülin verdi ama ben kullanmak istemediğim için diyetime devam ettim düzenli olarak şekerimi ölçsemde maalesef açlık şekerim 97-107 arası değişti 2hafta bu şekilde devam ettim. Dünde kadın doğum doktoruma gittim benim alanım değil dedi kesinlikle gitmelisin tekrar dedi.ben diyetime uymuştum 2hafta boyunca kilo vermişim 1ay önce gittiğimde 81kiloyken dün tartıldığımda 78kiloydum 29+2 yim bu arada.bebeğim de 1405 gram 35cm boyundaymış gelişimi güzelmiş suyu falan da iyiymiş.ama işte şu şeker için insülinden başka çarem yok sanırım