Minnakuzum bende de dun kasık ağrısı çok fazla vardı hala var yürümemi bile etkiliyor. Acile gittim çok hafif enfeksiyon çıktı ve böbrekte şişlik çıktı. Üroloji doktoru böbrek ağrımadıkça sıkıntı yok demişti hatta. Kasık ağrımız sanırım magnezyum eksikliginden canım