Gizemdgogo canım aynısını bende yaşadım aynı haftada hatta tansiyonlarım çıkmıştı ama başlarda ben hiçbişey hissetmedim benimde idrarım köpük köpük olurdu ve tahlil yapıldı idrar kaçağı 2000 lere çıkmış bi anda ve bunun yanı sıra çok ödemim oldu normalinden fazlaa ve baş ağrıları ense ağrıları eklendi böyleyken bir hafta takip edildim ama sonuç olmayınca 37+4 te acil yatışım yapılmıştı devlete gitmiştim yinede bi normal doğum için suni sancı verdiler ama vücudum cevap vermeynce açılmamda olmayınca sezeryane aldılar bide bu halde normal doğum denedim sonradan pişman oldum özele gitmediğime çünkü tansiyonlarım artık 16-17 lere çıkmıştı bununla birlikte yüksek ateş felan gebelik zehirlenmesi teşhisini sonuna kadar yaşadım anlayacağın o yüzden sende muhakakak çok geç olmadan doktora git ve tahlil yaptırt ve ne diyorsa onu yap sezeryan dersede hiç diretme bence o halde çünkü normal doğum denemesi bile riskliymiş