Zeynep_cagdas merhaba, bende de rahim ağzında kısalık var bugün detaylı ultrason çektirdim bebek baş aşağı duruyor dedi. Bende korktum aslında öyle durduğu için ama böyle olması daha mı iyi ki ? 22+2 deyim.
biraz ayakta kalsam hemen ağrım oluyor vajina bölgesinde özellikle baskı ve dolgunluk hissi oluyor ağrıyor sizde de öyle mi ?