Gd1992 Kızlar 30 haftalık bebeklerınızın hareketleri nasıl bnm bebegım normaldede cok hareketli degil ama bugun bıraz daha azaldı gibi sizlerde durum nasl
Deletedmom95 Gd1992 29 haftalığız biz çok hareketliyiz 🤭 dün eşimde hareketlerini görünce “içerde inşaat mı var ne bu hareket ” dedi 😅😅
Cemrenur Gd1992 benimki çok çok sakin. Annesine çekmiş oğluşum 🤭 annem de bana hamileyken hiç hareketli bebek olmamışım arada bir belki.. Çok ta usluymuşum bebekken. Usluluk bakımından da bana çeker inş 🤣🤣 29+2′yiz bu arada 😍
bebisloading Gd1992 bizim kız yine çok zıplıyor. Eskiden beri hareketliydi zaten, en çok da soda içerken ve kahve (kafeinsiz tabii) içerken mutlu oluyor. Sizde nasıl oluyor belki hareketlenir bunları içerken?
Gd1992 Cemrenur ınsallah cnm bnmkıde oledir cok hsreketlı bır bebek degil bazen korkuyorum yorumun beni mutlu etti 😘😊
Gulce1308 Benimki de bazen bişeyler uzatiyor elimi ayağımı cozemiyorum 😂 30+3 günlük olduk yarın kontrole gidicem bakalım ne durumda 😊
Gulce1308 Kızlar bugün kontrole gittim kilosu 1400 gr dedi normalmiş ayına göre sizlerin kaç kg bebekler