GozdeKK Kızlar merhaba, progestan hap kullanıyorum baş dönmesi çok yapıyor. Aynı zamanda hafif mide bulantım ve çok fazla göğüs hassasiyetim var bunlar acaba ilaçtan mı hamilelikten mi emin olamıyorum yaşayan varmı bu yan etkileri
Ozge0634 GozdeKK sadece baş dönmen haptan canım diğerleri hamilelik belirtisi fitil olarakta kullanabilirsin progestanı yada içtikten sonra uyuşabilirsin daha az etki eder
Busraveminisi1 GozdeKK ağızdan mı alıyorsun canım öyle olunca yapıyor sersemlik uyuşma hali mide bulantısı mideye oturma hissi fitil olarak alabilrsin doktoruna danışıp
_Mother_ GozdeKK valla canım hem baş dönmesi yaşıyorum hem miğde bulantısı tüm yan etkiler var vajinal alınca yan etki olmuyormuş ona da cesaret edemiyorum
Hilalgc Tabi progestanin.yan etkileri.cok doktorunuz söylemedi mi benim.doktorum çok yan etki yapar diye geceleri vajinal fitil olarak kullan agizdsn içme dedi hix yan etki olmuyor böyle ve vajinal daha etkiliymis doktorunuza sorun vajinal fitil.olarak kullanabilir miyim.diye
GozdeKK endobeybi evet baş dönmesi çok oluyor ayağa kalkınca kapılara çarpacak gibi oluyorum, perşembe doktoruma söyleyeceğim belki vajinal verir
GozdeKK Busraveminisi1 evet canım ağızdan alıyorum ama perşembe doktoruma gidicem vajinal verir belki yan etkileri söyleyince
Busraveminisi1 GozdeKK doğrudur canım en azından yan etki yaşamazsın bir tek fitilde beyaz ilaç fazlası çıkıyor sonradan yaşayıp görürsen panikleme
Eymen71 Bende kullanıyorum ama gece yatarken al dedı doktorum bas donmem olmadı ama bulantım gecmıstı basladı haptanmıki acaba
GozdeKK Eymen71 ben hapı cumartesiden beri kullanıyorum ama bugün tam 6 haftalık olduk bulantım bugün başladı bende emin olamadım haptan mı diye
H2hamide _Mother_ bende vajinadan kullanıyorum bi sıkıntı olmuyo sadece sık sık çamaşır değiştirmen gerekiyo çünkü kapsülü geri geliyo
GozdeKK Busraveminisi1 anladım canımm doktoruma söylicem bakalımm hapı cumartesiden beri alıyorum ama bulantım bugün başladı tam 6 haftalık olduk ama haptan mı hamileliktenmi bulantı anlayamadım, kese düzensiz gibi demişti doktor ama inşallah oda düzelmiştir🙈🙏🏻
edaelifokmn Bende 1 haftadır progestan hap ve iğne oluyorum ama aşırı bulantı ve kusma yapıyor.. Zaten bulantılarım bitmemişti prilam ilaç kullanıyordum kusmuyordum bayadır ama 1 progestan hap ve iğne kullanmaya başladığımdan bu yana tekrar kusmalarım geri geldi..😞
GozdeKK edaelifokmn benim ilk öğrendiğimde 4 haftalıkken birkaç gün bulantım olmuştu sonra geçmişti canım, hapa cumartesi başladım ama bulantılarım bugün yeniden başladı o yüzden haptan mı hamilelikten mi anlayamadım
_Mother_ H2hamide valla canım yan etkisi olmasın da çamaşır zaten lekelenme den dolayı sürekli değişiyorum
Busraveminisi1 GozdeKK ikisi bir araya gelmiştir canım benimde 6. Haftada bir anda bulantım başlamıştı inşallah düzelmiştir canım🥰🙏🏻