Sevgili annelerimiz bir süredir düşunuyorum yani almakla almamak arasinda kararsizim.Iki farkli modeli var ana kucagi ve ana dizi.Ana kucagi olan dikine salliyor,Ana dizi olan yan salliyor.Ayakta sallar gibi.Benim bildigim ozellikleri bunlar.Lavaboya,yemek hazirlamaya ya da çit uyandi olan bebislerimiz icin icine koyup sallanirken temel ihtiyaclarimi hallederim diye dusunuyorum.Ama her bebekte sevmiyormuş.Cok pahali birseyde istemiyorum.Kullanip memnun kalan veya almayi dusunen var mi?🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸