mugeld Kızlar adetim bir gün gecikti ama kasık batmaları ve tatlıdan falan tiksinince şüphelendim ve gidip 5 liralık testlerden aldım eczaneden One Step diye bi adı vardı. Test böyle çıktı sadece bi damla idrar damlatabildim nerdeyse ve kontrol cizgisi bile bi dakika sonra çıkmıştı zaten. Acaba test bozuk mu ya da ikinci bir cizgi var mı silik olarak? Daha onceki aylarda test yapmistim hep tek net cizgi gordum ama Görümcem hic bi sey yok olsa hemen cikiyo herkesin dedi ama ben cok fazla bu tarz konular okudum o yuzden yazmak istedim. Hem flashlı halini hemde normal halini atıyorum. Yorum yazarsanız cok sevinirim . https://hizliresim.com/krvlaE https://hizliresim.com/8i5B7m https://hizliresim.com/fxUJTv
Ozge0634 mugeld ilk resimde çok ince biz çizgi gördüm gibi ama diğer resimlerde hiç bişey yok ve kırmızılık dağılmış test bozuk olabilir bi tane daha alıp tekrar yap garanti olsun
kardelen214 mugeld test bozuk gibi dağılmış yarın sabah ilk idrarla tekrar farklı bir markayla deneyin
mugeld Yok uzulmuyorum sadece hala tatlidan tiksiniyorum ve test saglikli gelmeyince sormak istedim tecrübeli arkadaslara