Kızlar merhaba regl günüm geçti bat gününde test yapmıştım negatif cıkmıştı ama suan kasıklarıma hafif ara ara giren agrı oluyor gibi gögüslerde sızlamadı var otururken Bi sıcaklık hissettim aktı gitti lavobaya varıp baktım ve bembeyaz Bi akıntı vardı sizce gebelik belirtisi mi gebelik olsa bat günümde yaptıgım test negatif cıkması mümkünmüydü acaba bu durumu yaşan varmı aranızda yada bilgisi olan? 😶