Rabiasare Evet arkadaşlar sonunda bende doğuruyorum yarın sabah sezeryan olucam 38+5 oldum ikinci gebelik ama çok çok heyecanlıyım
EbruSevban Rabiasare Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin sezeryaniniz nasıl geçti epidural mi oldunuz genel mi?
Melegimmm1244 Rabiasare Ay Allah yardımcın olsun benim de 11 12 gün ikinci ama bende hem korkuyorum hem heyecanlı yim buraya yazın doğurunca
Rabiasare Deletedmom417 evet canım ilki de sezeryandi dün oldum ameliyat şükür kurtulduk iyiyiz şimdi
Ozlemb0811 Rabiasare Allah anali babalı buyutsun insallah 😊 nekdr aralari ikisinin? Bide ikinci nasil gecti ilkine kıyasla 🥰
Rabiasare Kızlar ilkine göre biraz bunda zorlandım ne yalan söyleyeyim ama bence bu sezeryan tamamen yapı meselesı acıya dayanıklıysanız kolay geçiyor ben zorlanmadım en fazla ağrım iki üç saat olmuştur oda gerçekten normal doğuma göre çok daha rahat bi acı
Rabiasare Belden uyuşturma oldum ameliyatı oda çok rahat geçti herşeyin bilincinde oluyorsun aynı normal doğum gibi
Rabiasare Melegimmm1244 canım ben doğum yapalı 10 gün oldu bile 😍😍 çok güzel geçti evet illa ağrıların oluyo ama malum canımızdan can çıkıyo illa ki zorlanıcaz biraz