selinn35 Kızlar bugun kan verdim 262 cıktı adete bir gün var ya da yok. Sizce nasıl degerim iyi mi ??
61Aysen selinn35 bnm adetim 1 gun gecikmisti evde test yaptgmda pozitfti2 gun sonra hastanede kan verdm yani adetimdn 3 gun snra kan verdm 1400 lerdeydi beta hcg takip et bi kac gn gecince tekrar kan ver bnce
Neso_92 Ben 3 gün geçmişti test yaptım sağlık ocağına gidip kan verdin beta hcg 451.68 çıkmıştı Normal mi acaba ilk tecrübe ilk heyecan 😅kadın doğum uzmanına 15 gün sonra gitmemi söylediler sağlık ocağında
61Aysen selinn35 hm adet olmzsn takip et ozamn kan verince adetn 1 gun gecikti sandm yanls okumusn son cumlyi