Kızlar adetim bir gün gecikti ama kasık batmaları ve tatlıdan falan tiksinince şüphelendim ve gidip 5 liralık testlerden aldım eczaneden One Step diye bi adı vardı. Test böyle çıktı sadece bi damla idrar damlatabildim nerdeyse ve kontrol cizgisi bile bi dakika sonra çıkmıştı zaten. Acaba test bozuk mu ya da ikinci bir cizgi var mı silik olarak? Daha onceki aylarda test yapmistim hep tek net cizgi gordum ama Görümcem hic bi sey yok olsa hemen cikiyo herkesin dedi ama ben cok fazla bu tarz konular okudum o yuzden yazmak istedim. Hem flashlı halini hemde normal halini atıyorum. Yorum yazarsanız cok sevinirim.