Pardon da annem zamanında 52 kilo ile hamile kalmış 85 kiloyla normal doğum yapmış, Allah’a çok şükür 3. Ikınma da da doğurmuş ve yine Allah’a çok şükür ki sapasağlam doğmuşuz bi eksiklik yok yani 😀😀 aslında çol rahat hastaneyi de doktoru da bimere şikayet edebilirsiniz. Anında soruşturma başlatıyorlar, sonuçta siz oraya gebelik psikolojisiyle gidiyorsunuz bir başkası hasta psikolojisyle gidiyor, okumuş ama adam ve insan olamamış diyoruz biz böylelerine 😊