Zynpasln Arkadaşlar 22 haftalık olduk iki gün önce kanamam oldu progestan başladılar 200 mg ve bugün de plasenta Pravia tanısı konuldu. Yaşayan var mı nasıl oldu sağlıklı doğdu mu bebek