Ahsend49 Yapıyor evet ama benim son haftalarım 36 haftadayız şuan son 1 aydır siyah falan yapmadı . Dışkının Siyah olması İyiymiş ilacın etki ettiği anlamına geliyormuş
Busrans Ahsend49 ben 23 hafta 4 ama enfeksiyonumda var hic gecmiyor korkiyorum suyum fazla erken dogum riskim var :(
Mrwodabasi Hem siyah yapar metebolizmaniza gore ishal ya da kabiz da yapabiliyor. Ac karna alip 1 saat sonra kahvalti yapmami doktor ozellikle tembih etmişti. 37 deyim hala siyah ve cok rahat wc ye cikiyorum.