Dilaraevn Kizlar tek yumurta ikizine hamileyim 15+3 teyim gecen hafta kontrolum vardi hic bir sorun yoktu bugun tuvalete cikarken ic camasirimda ilk defa kahve akinti gördüm kasiklarımda baskı var 😞 sanki 20 haftalıkmışım gibi baskı sol kasigimda hafif sancı var😭 doktorumu aradim dinlen kanamaya donerse adet agrisi eslik ederse direk gel dedi. aranizda yasayan varmi içim içimi yiyor ki bugun tum gun uzandım bi tek kızımın yemek vakitlerinde kalktm biseyler hazirladim yorulmadim yani elim ayagim titriyor cok korkuyorum bisey olur diye 😨
Aysnpmk Dilaraevn bende 12 yada 13. Haftada yaşadım böyle bir sorun afedersiniz peçeteye geliyordu kahverengi akıntı öyle ağrım falan yoktu ama doktoruma ulaştım olabildiğince ayağa kalkma uzan iki gün dedi eğer parlak kırmızı renkli adet kanaması gibi bir kanaman olursa hemen hastaneye demişti. Şimdi yat dinlen eğer çok korkuyorum diyorsan acile git bir baksınlar için rahat eder
Zeynepahmett Dilaraevn korkma canim her hamile kadın neredeyse kahverengi akıntı yaşar. Geçer inşallah kanamaya donmedikce sorun olacağını sanmıyorum dinlenmeye bak sen
ikizlermom Dilaraevn canım endişelenme kırmızı kanama olmadıkça sorun olmaz insallah gerekmedikçe kalkmamaya çalış yat dinlen muhtemelen doktorun progestan başlar rahim uzunluğun felan nasıldı bir sıkıntı olmaz insallah 🙏🏻
ikizannesi2985 Dilaraevn benim hiç başıma gelmedi canım. Kasıklarımdaki ağrılar da 25.haftalarımda falan olmaya başladı, ağırlaştığım için artık. Lekelenme olduğunda progestan fitil veriyorlar diye biliyorum. Doktorum da eğer olurda lekelenme olursa bana hemen haber ver diyor ama ne tedavisi yapar bilmiyorum
Mervella34 Canım bende 28. Haftamda yaşadım bu durumu kendimi fazla yorduğum için ve eşimle birliktelikten kaynaklıydı benim ki , doktorum endişelenecek bir durum olmadığını söylemişti inşallah senden dr bir şey çıkmaz kuzum bol bol dinlen ☺️
Dilaraevn Mervella34 surekli gelmedikce bi sorun olmuyordur heralde degilmi ilk defa iki uc damla kadar gelmis kivami yumurta aki gibi🥺
Dilaraevn Aysnpmk aynen benim doktorumda aynisini dedi cok sagolun cevap verdiğiniz için simdi kac haftalıksınız
Aysnpmk Dilaraevn 26+4 olduk bile 🙈 sizde hiç sıkmayın canınızı hemen hemen her kadının 1. Trimester de yaşadığı şey bu kahverengi akıntı düşünmemeye çalışın bir yerlere uzanmayın eğilmeyin belinize destek olsun diye yastık koyun sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah bebeklerimiz
Dilaraevn ikizlermom son kontrolumde hersey iyiydi rahim uzunlugu agzi vs bakalim insallah kanamaya donmez 🙏 cok tesekkur ederimmm
Dilaraevn ikizannesi2985 bana kanamaya donerse gel dedi doktorum progestan o zmn mi veriyorlar ki acaba
2artiikizannesi Dilaraevn kanama hiç yaşamadım canım sadece ilk hamileligimi öğrendiğimde peceteye az bı leke gelmişti acile gtmistim ve yerleşme kanaması olduğunu soylediler 25 haftalık hamileyim su ana kadar hiç kanamam olmadı Allah’a şükür ama insan korkuyor her an bişey olacak diye kanaman yoksa endişe etme takip.et ama ihmalde etme canım inşallah birşey olmaz rabbim sağlıcakla kucagimiza almamızı nasip etsin inşallah 🤲