Nurcn saramomy canım benim sancialr yok 39+5 oldum suni verecekler cokmu kötü acilmamda yok sadece rahimde yumuşama var
saramomy Nurcn 37+6 da çatı muayenemde 3 cm açıklığım çıktı rahmimde benimsen yumuşama vardı 38+2 de 11 de yattım suni sancıyı serum şeklinde veriyorlar en yavaş şekilde başlıyorlar hiç korkma saatler sürüyor hissetmen ben 7 cme kadar dayandım aynı adet sancısı gibi ama Doğuma gücüm kalmaz diye 7 cmde epidural taktırdım ve sonrasını Asla hissetmiyorsun belden aşağı sancılarım 110 u buldu ama hiç hissetmedim bence kabul et ama kesin epidural iste
Nesem Nurcn aynıyla seninle bnde 39+5 bugün doktor cumartesi bidaha gel kontore dedi duruma gre suni sancı verip normal dogum yapicaz dedi
Starsss saramomy ben de ikinci doğumumu yapacağım 39+3 üm. En son 1 cm açılma vardı iki gündür nişan geliyor az da sancım var ama Cuma’ya kadar gelmezse doktorum suni sancı verecek. Korkuyorum biraz. Epidural istiyorum ama doktorum 2. Doğum olduğu için gerek yok dedi. Yan etkisi var mi?
saramomy Nesem herkesin ağrı acı eşiği farklıdır kendine güveniyorsan neden olmasın ama bana sorarsan yaşamış geçirmiş biri olarak epidural işte derim çünkü dikişlerde canınız yanıyor benim Doğum sonrası dikişlerim biraz fazla oldu epidural iyi etkisiyle hissetmedim Doğumdan 3 saat sonra tamponu almak için tekrar kontrole aldılar beni ve yırtık bir yer kaldığını gördüler ve diktiler epiduralin etkisi geçtiği içinde diri diri dikildim resmen gerçekten en zoru o😕
gkrb Bişey soracağım bebek kanala girmemişse ama sancı çekmeye başladıysan doğum sancısı ritmik bir şekilde,o zaman da kanala girmesi için bebeğin suni sancı mı veriyorlar bu konuda bilgisi olan var mı acaba?