Hazalperi Kızlar 38.haftadayım idrar da enfeksiyon 50 idi bende antibiyotik kullandım bugün ne olmuş diye test verdim felaket yükselmiş çok korkuyorum bebeğime geçer mi doğum normal olacaktı böyle olup normal doğum yapan varmı
Unlukacar Hazalperi canım baya yüksek çıkmış bence doktorun ile görüşüp bi yol izle en iyi o sizi yönlendirir
ikizminikler Hazalperi 25. Haftaya girdim hala gitmedi ta başından beri var bıktım valla ama benim bu kadar yüksek değil 😐 bi doktoruna danış bakalım ne diycek umarım bebeğe geçme gibi bi durum yaşanmaz bende çok korkuyorum ikizlerim olcak erken doğuma sebep olur diye aynı toz ilacı her ay dayayıp duruyorlar bi fayda göremedim
aybkkra Hazalperi bu idrar tahlili sanırım benim idrar tahlilimde yüksek çıkmıştı ama doktorum hamilelikte yorum yapmak için idrar kültürüne bakılır demişti hatta o tahlil yaptırmana bile gerek yok dedi ben yaptırmak istedim.
aybkkra Hazalperi inşallah ya gerçekten insanı yıpratıyor geçecek mi geçmeyecek mi diye düşünmek inşallah herkes bir şekilde şifa bulur