Arkadaşlar ben 26 haftalık hamileyim böbrek büyümesinden dolayı 23.haftamda bobreklerime stent takildi daha sonra idrar yolu enfeksiyonu oluştu bebeğim hareketli cok sukur ama bende geçmeyen karın ve kasik ağrıları var bazen sağ bacağım tutulacak dereceye geliyor üroloji doktorum ilgisizin biriydi boyle ağrılar çeken var mi bu normal midir psikolojikmen çöktüm resmen 4 yaşında bir oglum var onunla ilgilenemez oldum tamamen kafam allak bullak yasayan var mi böyle bise aranizda