Merhaba kızlar 😊Henüz 27+3 günlük hamileyim. Son bir haftadır uyandığımda içimi çok yoğun bi heyecan kaplıyor. Acaba zaman geçtikçe doğum stresimi ya da bebeğime kavuşacağım günün yaklaşmasının heyecanımı anlamadım. Siz de oluyor mu böyle yoğun bir heyecan???