Dilek-123 Merhaba şeker yüklemesi yaptıran anneler nasıl yapılıyor acaba bilgi verir misiniz yaptırmasak bir sıkıntı olur mu
fatosd84 Dilek-123 yükleme yaptırmakta sıkıntı yok korkmayın aç olarak gidin glukoz içiyorsunuz kanınıza bakılıyor.
imren91 Dilek-123 Mutlaka yaptırın, kulaktan duyma bilgilerle kafanızı karıştırmayın. Bende çıktı, şu an diyet yapıyorum.Tüm doktorlar yaptırın diye uyarıyor. Tehlikeli olsa onlar yapın demez canım
SeldaSngl Aç karna gidip kan veriyorsun , daha sonra eczaneden aldığın gazoz tarzı şeyi içip tekrar kan veriyorsun olay bu. Yediğimiz 2 dilim baklavayla aynı şeker oranını içeriyor. Bence kesinlikle yaptırılması gerekiyor söz konusu bebeğin sağlığı sonuçta
imren91 Bayanpanik İlk önce dahiliye doktoruna gittim.Bana rapor çıkarıldı diyabeti var diye. Kan ölçüm cihazı aldım. Sonra diyetisyene gidip diyet listesi yaptık ve onu uyguluyorum. Sabah, öğle, akşam açlık tokluk şekerimi ölçüyorum. Şükür şu an baya düştü.
Tugce1450 Dilek-123 bana doktor gece 12den sonra bırsey yeme dedı aclık sekerıne baktıkları ıcın İlk sekız saatlık aclık olmak zorunda canım
SeldaSngl Dilek-123 bana ebe özellikle geceden yeme demedi sabah aç karna gel dedi ama 8 saat açlık olması gerekiyormuş öyle yazmışlar 🤗