Gozde1989 34+4 haftalık gebeyim bi kez kordon dolanmış ve suyum sınırdaymış . ne yapmam gerek bunlar çok kötü şeyler mi Düzelir mi sonra :(
halitefe Gozde1989 doktorun ne derse onu dinle canım bu saatten sonra inşallah sağlıkla kavuşursun inşallah
Balkuzu01 Gozde1989 baska doktora gitsene canım tek doktorla sınırlı kalma Mesela ben bir doktor yüzünden sezeryan olacaktım baska doktora gittim normal doğurdum
Yenianneadayi2208 Gozde1989 Her bebeğin vücuduna boynuna 1-2 kez dolanabiliyor.Sadece daha sık kontrollere gitmeniz gerek.Doktorunuz bunu fark edebilmiş.Ne mutlu size ☺️ Bebeğinizin hareketlerni kontrol edin lütfen.Azalma ve 2-3 saat hareket etmeme gibi bir durum yaşarsanız doktorunuzla irtibata geçin.Çünkü artık bebeğinizin hareketleri düzene girmiş durumda.Çokta stres yapmayın sadece takip edin.Sağlıcakla kavuşursunuz inşallah 🙏🌸
Unlukacar Canım şeker yüklemesi yaptırıp şekerinde birşey çıkmadıysa havuç suyu içebilirsin kordon dolanmasını doktorun kontrol eder 1 kere dolanmış zaten canım içini rahat tut çözüle bilir çözülmezsede canım sezeryan ile doğum gerçekleşmiş oluyor sağlıkla gelsin bebeğin canım
reyhan0508 Suyun artması için taze havuç suyunu hep çok iyi diyolarlar. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
melekhabib Bende 40+5im,benimde bebeğime kordon dolanmış 😞 Suyun da yok dedi doktor,yarın yine gidicem,muayeneden önce 2 litre su icicem yine de su olmazsa doğuma alıcak
Mrv232 Canım dün dr da bana aynısını söyledi suyumun azaldığını. Sabah akiam taze sıkılmış havuö suyu içmemi önerdiler. İbrahim saraçoğluda mutlaka öneriyor. İhmal etme derim.
Niiisssaaa Canım aynılarını ben de yaşamıştım bebeğimin boynundaydı kordonu bebeğinin hareketlerni takip et azalma oldumu hemen doktora git ve bebeğin suyu içinde havuç suyu iç gönlünü ferah tut
Gozde1989 Herkese cevapları için çok teşekkür ederim ama sınırda dediği suyumun azalması değil tam tersi artmış suyum