Zgee Arkadaşlar 31 haftalık hamileyim ve bugün doktora gittik ultrasondan baktı herşey normal sadece bebeğin kalbinde su birikmeai varmış doktor korkma bişey olmaz dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı yada bilgisi olan?