Sedaca tam ultrason la bakarken tekrar aynı şey oldu kendimi çekince doktor noldu dedi bende canım aciyo ama gaz olabilir dedim eğer acı varsa ben bundan korkarım dedi sonra ultrason la alttan baktı rahme uzaklığı 30 üstü olması gerekirken 23 e düşmüş ve eğer yalancı sancı değilse bebek gelmeye calsiiyo dedi nst ye bağladılar sancılar çıktı hemen hastaneye aldı