6 aylık hamileyim çamaşırım hafif hafif ıslanıyordu hastaneye geldim enfeksiyon sanırım diye doktor alttan muayne etmeden anlayamam dedi bir zararı olmaz açılma yapmaz dedi bende muayne oldum elle alttan açılma var mı diye baktı şuan cık korkuyorum açılmam başlar mı diye başına gelen var mı böle bir durum