civcivimm_ Sizinde etrafinizda hamile oldun cirkinlestin ay sana hamilelik hiç yakismio diyen insanlae oluyor mu
threestar civcivimm_ kimseyle görüşmüyoruz ki hastalıktan 😬 arada yakın arkadaslarıma foto atıyorum genelde de hep güzel yorumlar yapıyorlar yakışmış zaten güzeldin daha güzel oldun gibi yani çevremde olumsuz insan çok yok
Trabzon6128 İnsanlar gerçekten patavatsız,saygısız ve ukalaca konuştuklarında kendilerini bi halt sanıyorlar. Boşver sen onları güzelim. Cevabını kendine yakışan bir şekilde ver yoluna bak.
civcivimm_ Trabzon6128 akraba söyleyince üzülüyorum kendi teyzem gelip bana dedi sana hamilelik hiç yakismio 😔 ister istemez takıyorum kafama
civcivimm_ threestar bende resim paylaşınca guzel olmussun yakismis dien var teyzemin yanina ne zaman gitsem hamilelik sana yakismio diyor
civcivimm_ Pinkyellow bana oyle soylediklerinde artık bende aynanin karsisina gecip nr kadar cirkinim die mirildaniyorum
ozge_ozzgee civcivimm_ benim de ilk hamileliğim bana da çok kilo almışsın diyorlar ki çok almadım ben de evet ya çok aldım iyice yayıldım diyorum 😆
Pinkyellow civcivimm_ hiccc canını sıkma yada umursama bak doğumdan sonra.nasil güzelleşiyoruz tekrardan 😉
civcivimm_ threestar çekemeyen biri bana karşı hep böyle güzel bir sey de giysem hic guzel.deil dio surekli bi laf etme
Naren1 civcivimm_ hayır olmuyor aksine çok değiştin güzelleşmişsin diyemiyorlar ya iltifat edersem diye😅
prensesim35 civcivimm_ yaşadıklarında görürler daha beter şekilde takılma içimizde can var sonuçta ve göründüğü kadar kolay değil