banada aynı haftada aynı şey söylendi ama ben sadece 2 yada 3 gün yatabildim yani yine hareketliydim bebeğim kendiğinden yukarı çıktı ve hiçbi sağlık problemi olmadı şuan 37 haftadayım ve çok rahatım dün kontrolüm vardı erken doğum riskimin olmadığını söyledi doktor bazen abartılıyo ama olurunada bırakmamız lazım kızlar 😘