Kızlar merhabaa. Cuma günü detaylı ultrason yaptırdım ve sonucunda bebeğimin kordonunda üç damar bulunması gerekirken iki tane çıktı ve kalp damarında genişleme var. Doktor bu riskler sonucu erken doğum yapabileceğimi ya da bebeğimin down sendromlu olabileceğini söyledi. Aranızda böyle bişeyle karşılaşan var mı?