Minikjelibonum koala06 canım haftan çok uygun nerde yaşıyorsun? Bir perinataloga git o ölçsün bu işi hassas makinalarıyla onlar 0,0001 lik haassaslıkta ölçüyorlar
koala06 Minikjelibonum Ankarada yaşıyorum canım kan tahlilim çıksın cumaya çıkar dediler ona göre perinatologlada görüşücem inşallah🙏
aysegul1912 Minikjelibonum selam tekrar. Ultrason kagıtlarımıza baktım birkac ölcüm yapılmıs 1.68 2.02 2.14 seklinde en yüksek ölçümü baz alıyorlar. 2.14 şeklinde cıkmıs en yüksek ölçümümüz… Bebeğin pozisyonuna göre değişebiliyor çünkü bence içinizi ferah tutun. İnşallah bebeklerimize sağlıkla kavuşmak nasip olsun🙏
Suskunkadin koala06 benim kuzenimede ense kalınlığı çok fazla down sendromlu dediler Yenş dogum yaptı bebek gayet saglıklı
Minikjelibonum aysegul1912 inşallah rabbim hepimizi kavuştursun sağlıkla. Detaylı usg girdiniz mi girdiyseniz nasıl çıktı bebişin sağlık durumu. Bu arada teşekkür ederim zahmet edip bakmışsınız usg resimlerine 🥰🥰🥰🥰
Esrashnkya Benim 1.8 çıktı 2.5-3 ten sonrasi yuksek risk diye okumustum arastirirken. Ama kesin sonuc vermiyor zaten ihtimal veriyorlar strese sokma kendini bence