Ayseozmenucar Arkadaşlar ben elif hanıma gidiyordum bu hastane de çokta memnundum ama arayıp haftaya olan randevumu iptal ettiler😣doktor 3 ay boyunca olmayacak mış..doktora devam eden yada bu hastane de tavsiye de bulunacagınız bir doktor varmı
MiniKaya Ayseozmenucar ben çakmak erdem hastanesine gidiyorm ama bi tanıdığım çamlıca medipolde ayşe kavasoğluna gidiyordu doğumunu o yaptırdı memnun kaldı
Ayseozmenucar MiniKaya evet bende hastaneden memnunum dogum yapanlarda servıslerınden falan memnun kaldılar erdem çamlıca da adalet hanım var oglumun dogumunu yapmıştım 10 numara doktor ama erdem de dogum yapmak istemem😣
MiniKaya Ayseozmenucar herkes farklı doktordan memnun kalıyor canım bende mesela çamlıca erdeme gitmek istemedim orda daha çok kötü olay duydum kendi doktoruma tanıdıklarım gitti ve 13 senedir orda olması beni dahada güvendirdi hastaneden çok doktorum için gidiyorm diyebilirim yani 😊