Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim 5 haftalık hamileyken doktora kese görünümüne gittim doktor ulturasonu o kadar bastırıyordu ki gözümden yaş geldi o yüzden alttan baktı şimdi 8 haftalığım gene ultrason da aynı şeyi yaptı göremedi alttan baktı öyle duydum gördük sizce doktoru değiştirmeli miyim yoksa bu normal mi karından gözükmemesi böyle bastırması