Cileklimilkshake34 Dilara06 bence hiç bişey gidermiyo. Kendiliğinden geçmesini beklicen 😢 26 haftalığım hala bulanıyo denediğim hiç bişeyde fayda etmedi çubuk krakermiş bilmem neymiş bende etkisi olmadı. Bulantım olunca yatıp dinleniyorum kendiliğinden geçmesini bekliyorum ☺️
cloverart Dilara06 doktorunuz ilaç verir ben zofer kullanıyorum. Bitirmesede biraz rahatlık veriyor. İlk hamileliğimde ilaçta fayda etmiyordu serum takılıyordum maalesef. Hiç bir yiyecek içecek fayda etmiyor. 16. Haftaya kadar bazılarında 9 Ay sürüyor😩
civcivimm_ Bende 20 haftalik hamileyim bulanti kusmalarim oluyo doktorun verdiği prilami kullanıyorum çok iyi gelio
1oznur Bende ilk 4 ay kusmaktan zayıfladım artık prilamı verdiler sonrasınra gayet iyi geçirdim sizde doktora danışın uygun görürse kesin verir ama ben çok zor buldum o ilacı heryerde yok istanbulda olmama rağmen:)
Tevhide18 Dilara06 bende zoofer kullaniyorum iyi geliyor ama tamamen gecirmiyor tabiki Allah yardimcimiz olsun cok fena bisey
Zeynebbagiss Dilara06 ilk hamileliğimde ne yapsam gitmiyordu bütün kokulardan etkileniyordum çubuk kraker ve leblebi bir tık iyi geliyordu dışarı çıkıp yürüyüş yapmanı tavsiye ederim temiz havada iyi geliyor
23Mutlulukk Benim ikinci Hamileligim ikisinde de cok bulantim vardi ama ilaç kullanmadim ben ayva en son kurtaricim oldu
gulapikk Dilara06 of benim de bir şey yediğim zaman midem bulanıyor aksinde bulanmıyor,ama çıkartamıyorum da sanki çıkartsam rahatlayacakmışım gibi
Hbayram Dilara06 canım başlar da benim bulantımı kraker götürüyordu sonradan hiçbişey etki etmedi doktor primal dr adında bi ilaç verdi onu öneriyorum kullanınca hiç bulantim olmuyor
mombursamom Dilara06 doktoruna sor canm Prilam Dr verdi bende zayf kalmistim surekli kusuyordum. Gunde 1 tane iciyorum daha hafif geciyor ama tamemen gecmiyor ne yazik ki