Ebrumelisaa canım ozmn sadece kulağına okutun siz söylemeceksiniz ama yarın öbürgün bu çocuk okula gidecek ve kimlikte bu isim yazdığı için iki isimle yoklamada söylenecek mesela aynı sınıfta iki lina olduğunu düşün kadriye diye ayırıcak onu öğretmeni
büyüdüğünde bir meslek sahibi olduğunda her giittiği yerde hangi isminizle seslenelim mevzusu olucak inan iki ismi olan biri olarak söylüyorm ailelerin düşündüğü kadar kolay bi iş değil bu hele başa kadriye koyarsanız ilk isim kadriye olduğu için çoğu insan sormadan kadriye diye seslenicek ve çocuğunuz benim adım lina diye sürekli bunu düzeltmek zorunda kalıcak