Kızlar merhaba, miniğim 38+4 günlük, dün akşam biraz moralim bozuldu , ağladım sonra uyudum, sabahtan beri hareketi hissediyorum ama içerden küçük dokunuşlar şeklinde ,normalde hareket ettiği zaman dışardan da çok güzel belli oluyordu. çikolata yedim , soluma yatıp uzandım , bol bol su da içiyorum ayrıca aç da değilim ama öyle gümbür gümbür hareket etmiyor,acaba kanala mı girdi diye düşünüyorum bilemedim ne yapsam . bu şekilde başına gelen var mı acaba ?