Emiiine Haftada çalışamaz raporu alan öğretmen arkadaşlar, mebbisinizde rapor bitiş tarihi olarak beklenen doğum tarihi mi yazıyor, 56 gün olarak mı belirtilmiş raporunuzun süresi ? Sonuçta bebeğin geç yada erken doğma ihtimali var kafam karıştı🙄
flowermom_12 Emiiine sağolun benim daha işlenmemiş bugün itibariyle ayrıldım 37.haftama dek çalıştım.Herhalde birkaç güne yansır