Bende 10+3üm ve bıraktım günde 1 paket içiyorduk işimde stresli olduğu için ilk başlarda çok zor oldu sinirliydim sürekli bağırıyordum.
eşimde bana destek olmak için oda bıraktı benimle beraber.
bebeğinizi zehirliyormuşsunuz gibi düşünün ve içmeyin sizin 2 dakikalık zevkiniz için onu çekmek zorunda değil sonuçta Ve o daha küçücük doğunca sağlık sorununa sebep olabilir içenlerin hep bebeklerinin astım hastası olduğunu görüyorum ve başk sağlık sorunları emin olun değmez 2 duman için bebeğinizden olmaya onlar bize Allah’ın emaneti.
Çok çanınız istediğinde elini karnınıza koyun ve onunla konuşun kafanızı dağıtın.
👋👋