Ogrtmnanne2 İyi akşamlar dün doktora gittiğimde eğimde ufacık bir kanama var aöa korkulacak bir durum yok dedi. İster istemez endişeleniyorum başından geçen var mı benim ne yapmam gerekiyor bu kanamanın sonlanması için ?
Ebru2403 Ogrtmnanne2 ilaç falan vermediler mi progestan falan kanamaniz nerden geliyor tamda anlamadım ben
Ogrtmnanne2 Ebru2403 rahimde varmış ufacık bir kanama telefon çeviri yapmış doğru yazamamışım kusura bakmayın .ilaç da vermedi progestan alayım mı dedim gerek yok dedi
Ebru2403 Ogrtmnanne2 yani bilmiyorum benim 9. Haftamda lekelenmem olmuştu heemn progestan igne vurdu sonra hapını verdi 1 buçuk aya yakın kullandım bilemiyorum doktorun ne diyorsa o Bisey diyemeyiz biz canım kullan yada kullanma😊😊
Fatmaada2015 Benimde rahimde kanama war hemde aşırı çok war 10 gündür hep yatıyorum Progeatan kullanıyorum 5 günde bir iğne yaptırıyorum kasıkalrımda çok Ağrı oluyor