47 kg ile hamile kaldım ve abartısız16. Haftamdan beri hissediyorum. Herkes gülüyordu gazdır o, bağırsak hareketidir falan diye. 20. Haftamdayım aynı hareketler daha da belirgin oldu ve hatta kameraya bile çekebildim. Benim bebiş çok hareketli nerdeyse gece dışında hiç uyumuyor. Maşallah hep kendini hissettiriyor. 🐣