Kızlar zaten normali 40 haftalık olması niye acele ediyorsunuz ki😊 bebişlerimizin keyfi ne zaman isterse o zaman gelsinler sağlıkla benim ilk doğumum tam 40+1 de oldu sabırsızız evet ama pozitif pozitif bekleyelim Rabbim onun gününü saatini biliyor 😊 ayrıca doğum yapacağım güne kadar biç bi belirti olmadı benim de