Ferdaslmnn Kontrollerde özele gitmek daha iyi lakin bana kalırsa doğumu devlette yapmanızı öneririm bende devlette yapacağım dediğim zaman öyle şeyler anlattılar ki hastanelerle ilgili devlet hastanesi bana neler yapacak diye düşünüp durdum ben devlet hastanesinde yaptım ve doğumda yanıma annemi aldılar erkek girmesi yasak doğum başlayıncada çıkardılar sancı boyunca yanımdaydı. Özeller hep sezeryan taraftarı ve sırf para kopartmak için başınıza fazladan şey çıkarıyorlar doğumda kan kaybettim bende kansızlık var bana 4 ünite kan taktılar şuan özel hastanede 1 ünite kan 500 tl özelde taktıklarını varsayarsan onunda parasını ödeyeceksin devlet her imkanı size sunmuş son olarak sizin tercihiniz. Kolay doğumlar olsun🥰