deryaayucee https://imgyukle.com/i/5mrTJc Merhaba bugün NST çekildim, 37+0 günlük hamileyim. Sonuç nasıl acaba, doğum için tahmini bir şey söyleyebilen olur mu? Bebek baş aşağı pozisyonunda. Çatı muayenesi yapmayacakmış, sancım gelince bakacağız dedi.
ecembugra53 deryaayucee sancın var ara ara dalgalanma var Tamm doktordan doktura değişir çatı muayenesi canm korkma bazı doktorlar öyle bakıyor Çatıya 😊🤲🏻🐣 bende aynıyım canım sancım var bana da bakmadılar çatı ya
Fdm13- deryaayucee Benim nst de böyle fazla hareketlenme yoktu. Senin çizgilerin iyi gözüküyor ama doktorun daha iyi bilir tabi. benim çatıya baktı. dönmüş ama daha var doğuma dedi. 38+6’yım şuan. Bakalım bekliyorum
Meriwa deryaayucee önemli olan dönmesinden sonra kanala girmesi yani karnınızın aşağıya düşmesi gerekir ondan sonra doğum hemen oluyor benim sancılarım açılmam vardı 40+6 yla doğum yaptım ama kanalda değildi mesela
deryaayucee Meriwa Aslında biraz aşağıya indi karnım belli oluyor dışardan. Hatta bugün nst deki hemşire bebek bayağı aşağıda dedi şeyi bağlarken.