Benim arkadaşımın bi yumurtaligi alinmisti bekarken kist nedeniyle. AYRICA yıllarca dogum kontrol hapı kullandı. Dojtor korubmana gerek yok zor hamile kalırsın demisti ilk geceden hamile kaldı üstelik diger yumurtaligindada yumruk büyüklüğünde kist vardi