bltern1 Kızlar az önce bu iğneden oldum yalnız hemşire aşırı bastırdı böyle daha iyi içine alır dedi ama aşırı ağrıyor hiç böyle ağrımamıştı 3. Kez oluyorum bu iğneden ve sol bacağım aşırı kasılıyor normal mi sizdede oldu mu böyle
ikizannesi2985 bltern1 ben de her hafta vuruluyorum ama dediğin gibi kasılma falan olmuyor. Sadece ilaç yağlı olduğu için enjekte edilince yanıyor o kadar🤷♀️
22_07_18 bltern1 bende 4 günde bir vurduruyorum ilk vurduğunda hemşire 1 hafta çektim ağrısını belki 10 tane falan vurdurdum hatta az önce vurdurdum hiç ağrı olmadı sanırım vücudum iyice alıştı hemşire elinden de farkediyor
ovgu bltern1 bende her hafta oluyorum ama bir sıkıntı yaşamadım..tedavi sürecinde progestan iğneyi bırakmak zorunda kalmıştım ağrısına acısına dayanamadığım için ama prolutan da bir sorun olmadı..yapıldığı yer çok önemli yanlış bir yere yapılınca ağrısı sızısı çok oluyor..yapıldıktan sonra da bastırılması gerekiyor
ikizannesi2985 22_07_18 hemşirenin eli kesinlikle farkediyor bence de. Aile hekiminde vurulunca yarım saat popomun üzerinde oturamıyorum ben. Hastanede vurulunca hiç bir sorunum olmuyor. Halbuki aynı ilaç yanii
Astadavistabeybi bltern1 biraz oluyor daha öncekiler bu kadar ağrıtmamıştı ya çok korkutuyor beni bu iğne
bltern1 ovgu iğneyi aşırı bastırarak yaptı çok ağrıyor üstüne basamıyorum şuan ve yatarken de ağrıyor
ikizannesi2985 22_07_18 29 haftalığım canım. 5 haftadır vuruluyorum. Böyle de devam edicem sanırım doğuma kadar
Umutluuu bltern1 normal canım. Hemşirenin eli ağırmış demekki 🙄 bende de olmuştu bi kaç kere ayağımı basamamıştım. Yağlı bi iğne sonuçta.